Vem är Jag.

Halloj och godda'!

Tänkte väl berätta lite om mig själv, då är det är första gången jag skriver blogg.
24 år gammal är jag, hälften svensk hälften britt.. låter crazy? It is galet.
Vad gör då en 24 årig whacko kille som jag?
Jo, jag har världens roligaste och sämsta jobb! Ska förklara lite bättre.
Jag jobbar för en restaurang, där jag är allt-i-allo kille. Fixar med det mesta vad gäller leveranser, lager, byggnader och sophantering. Denna restaurangen har också en kioskverksamhet under fotbollsmatcher, vilket är väldigt roligt då jag får gå runt och se på fotboll om dagarna och jobba som fan.
Det roligaste = att ingen dag är densamma, alltid nya uppgifter och utmaningar att lösa.
Det sämsta = att man aldrig vet NÄR man slutar eller vilka dagar man jobbar i veckan.

Oh well, i dagens samhälle och tider så är jag glad att jag ens har ett kneg.

Hur ser mitt liv ut annars ?
Jo, jag bor ihop med min fästmö och sambo sedan snart ett år tillbaka. Vi firar 4 år nu i Maj. Världens underbaraste tjej och jag älskar henne innerligt.

Jisses, detta låter ju mer som en dagbok än en blogg. Men men, jag får väl lära mig efterhand.

Ajja, ni får luska ut lite mer om mig efterhand.

Dagen då!
Allsvenskan kickar igång snart. HiF's första match är nästa måndag (är på Olympia som jag jobbar och står i). Så det är rätt mycket stress på jobb just nu.
Kommunikationen mellan alla parter är lite halv-slapp. I går fick vi reda på en leverans ca 3 minuter innan den skedde. Tur att jag och mitt team är anpassningsbara så det stänker och lite till.
Allt måste ju vara i ordning till den stora Hemma-premiären mot IFK Göteborg. Hoppas dock att det kommer gå bättre med allt denna säsongen.

Dagens fiende nr är Stress.  Sov knappt något natten till i går, och var helt borta när jag kom till jobb. För mycket slit, för lite sömn och ingen aptit kan bara leda till en sak.. man går hem och lägger sig och sover ett par timmar och hoppas att man kan komma tillbaka till jobbet imorgon med ny energi.

Mja, då var detta allt för mig, mitt första blogg inlägg.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Nikka

Nu kunde man se inlägget ! :D Jag fixar din design nu i veckan :D

2009-04-03 @ 22:47:43
URL: http://oinky.blogg.se/
Postat av: Anonym

hey dude.

write more

2009-04-14 @ 20:43:28
URL: http://multivitamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0