All-nighter

Jahapp
Då sitter man här igen, med en uppsats som ska lämnas in i morgon.
Har märkt att jag presterar bättre under press, men det finns en gräns till hur mycket kroppen orkar. Det känns som att jag nyss passerat den gränsen. Dock har jag inte mycket val, jag ska skriva färdigt den och lämna in den i morgon oavsett om jag har sovit i natt eller ej. Sedan ska jag åka hem och sova 4-5 timmar innan jag ska förbereda mig för att Rannva ska komma hem igen.

Såg New Moon igår med Annika. Riktigt nöjd med att de lyckades hålla sig handlingen i boken,till större del i alla fall..  (ja gott folk, jag gillar Twilight.. spare me the damn sparkling jokes).

Förresten gott folk, häpna. Lyckades äntligen komma ihåg mailadressen och lösenordet för min blogg.  ^^

så, dags att låta pennan glöda.. eller tangentbordet ryka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0